خویش فرمایی

خویش فرمایی

سومین راز موفقیت(خویش فرمایی)

 

خود را خویش فرمای خود تصور کنید

این مقاله را با این نکته از ویلیام هلنی شروع میکنیم. من فرمانروای روحم هستم، من مسلط به سرنوشت خویشتنم.

از حالا به بعد مسئولیت صد در صد و کامل برای هر آنچه که می باشید. و یا می خواهید باشید را به گردن بگیرید. جلوی بهانه گیری و یا ملامت دیگران را به خاطر مشکلات و کاستی ها را بگیرید. دست از گله و شکایت از چیزهایی که باعث آزارتان در زندگی می شوند، بردارید. دست از انتقاد دیگران به هر دلیلی بردارید. زیرا که شما فقط مسئول کارهای خود هستید. اگر چیزی در زندگیتان وجود دارد که از  وجودش ناراضی هستید تغییر آن چیز کاملا در دستان شما است. زیرا که شما خود مسئول کارهایتان می باشید.

تنها سه درصد از افراد موفق آمریکایی خود را خویش فرمای خودشان تصور می کنند. و برایشان هیچ اهمیتی ندارد که چه کسی حقوقشان را می پردازد.

بزرگترین اشتباهی که شما مرتکب می شوید این است که فکر می کنید برای کسی غیر از خودتان کار می کنید. شما همیشه خویش فرمای خودتان هستید.

مهم نیست که اکنون در حال حاضر کجا مشغول به کار هستید، شما همیشه رئیس خدمات شخصی شرکتتان می باشید.

وقتی که خود را کارفرمای خودتان تصور کردید، در این حالت طرز فکر تجاری، ذهنیت استقلال مالی، مسئولیت پذیری و خود ساخته بودن شما ارتقاء می یابد. بجای اینکه انتظار اتفاقات را بکشید شما خود اتفاقات را ایجاد خواهید کرد. خود را رئیس و مسئول زندگیتان خواهید یافت. خود را مسئول سلامت فیزیکی، رفاه مالی، شغل، ارتباطات، نوع زندگی، مسکن، اتومبیل، و هر جزء دیگری از زندگیتان خواهید یافت.

این موضوع دغدغه ی اساسی میلیونرهای خودساخته است.

افراد مسئولیت پذیر کشش زیادی نسبت به نتایج کاری دارند. آنها همیشه افراد مبتکری هستید همیشه برای هر آزمونی داوطلب شده و خواستار بیشترین مسئولیت ها هستند. به همین دلیل این افراد تبدیل به با ارزش ترین و با وجهه ترین کارکنان محل کارشان می شوند. این قسم افراد دایما خود را برای موفقیت ها، اختیارات بیشتر در آینده آماده می کنند. شما هم باید مثل آنها رفتار کنید.

اکنون سوالی مطرح می شود و آن سوال این است: اگر شما برای یک روز مسئول شرکت تان و یا مسئول کار هایی که در بخش تان انجام می شود بودید، کدامین تغییر اساسی را در آن قسمت ایجاد می کردید؟

جواب هر چه که باشد آن را روی کاغذ یادداشت کنید، نقشه ای برایش بکشید و از همین امروز انجامش دهید. این روش به تنهایی قادر به تغییر زندگیتان است.

خویش فرمایی : اقدام شخص به کسب درآمد به‌طور مستقیم از طریق کار، مشتریان یا دیگر سازمان‌ها است و در برابر این قرار می‌گیرد که وی کارمند یک کسب‌وکار دیگر باشد.

تبلیغات استراتژی

در دنیایی که روز به روز به سمت مجازی شدن پیش می رود هر کسب و کاری لازم است حضور فعالی در فضای مجازی داشته و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مناسب را تدوین کند.

بسیاری از کسب و کارها برای حضور هرچه بیشتر و کسب سهم بیشتری از بازار از تکنولوژی های نوین استفاده می کنند و حرکت در مسیر تکنولوژی یکی از ضروریات فعالیت های اقتصادی در عصر حاضر است.

“به کمک کارشناسان استراتژی و تنها با چند کلیک می توان به بازار هدف و مشتریان بالقوه دست پیدا کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *