حس هدفمندی

حس هدفمندی(رمز دوم موفقیت)

راز دوم موفقیت

حس هدفمندی

حس هدفمندی را در خود تقویت کنید

شخصی که هدف مشخصی داشته باشد در سخت ترین شرایط و مسیر ها نیز موفق خواهد شد. شخصی که بی هدف باشد در سهل ترین مسیر ها نیز نا موفق خواهد بود.

اهدافتان را مشخص کرده و آن ها را به شکل اهداف مشخص نوشته شده انسجام بخشید. شاید بزرگترین اکتشاف تاریخ بشریت این جمله است که «به هر آنچه که می اندیشید همان چیز خواهید شد.» دو عامل مهمی که بیشتر از هر چیز نقش اساسی در اتفاقات زندگیتان دارند یکی این است که به چه چیزی و دیگری اینکه چگونه به آن چیز اغلب اوقات فکر می کنید. افراد موفق اغلب به اهدافشان فکر می کنند. در نتیجه به طور مداوم به سمت اهدافشان حرکت می کنند. به هر آنچه که اغلب اوقات بیندیشید در زندگیتان قوی تر و مهم تر شده و برایتان اتفاق می افتد. اگر درباره ی اهدافتان فکر کرده، صحبت کرده و یا اهدافتان را مجسم می کنید. بدانید که شما خیلی بیشتر از یک فرد معمولی مایل به رسیدن به این اهداف هستید تا کسی که دائما درباره ی مشکلات و دردسرهایش حرف می زند.

در اینجا 7 مرحله برای رسیدن به موفقیت و تبدیل شدن به یک ملیونر خود ساخته را برایتان شرح می دهم.

7 مرحله میلیونر شدن

مرحله اول

اول از همه تصمیم بگیرید که در هر بعدی از زندگیتان، به خصوص بعد مالی خواستار چه چیزی هستید. اغلب مردم چنین کاری نمیکنند.

مرحله دوم

دوم، اهدافتان را به طور مشخص و دقیق بنویسید. این را بدانید که هنگام یادداشت کردن اهدافتان، ارتباط جالبی بین مغز  و دستتان ایجاد می شود.

مرحله سوم

سومین مرحله این است که برای هر هدفتان زمان مشخصی قرار دهید. اگر هدفتان بسیار مهم و سخت بود زمان های فرعی نیز برای آن قرار دهید. و زمان مشخص را هدف خود قرار دهید.

مرحله چهارم

چهارم، لیستی از تمام کار هایی که قادر به انجامشان برای رسیدن به اهدافتان هستید را تهیه کنید. همان طور که به ایده های جدید می اندیشید و این ایده ها به ذهنتان خطور می کنند آنها را یادداشت کنید.

مرحله پنجم

پنجم، لیست اهداف خود را به اجرا درآورید. تصمیم بگیرید که اول از همه چه کاری را انجام خواهید داد و بعد از آن چه کار دیگری را انجام خواهید داد. تصمیم بگیرید که چه چیزی از همه مهم تر و چه چیزی کم اهمیت تر است.

مرحله ششم

ششمین مرحله این است که هر چه سریع تر برنامه هایتان را عملی کنید. جالب استبدانید که اهداف  و برنامه های زیادی از ماها به خاطر عدم اقدام به عملی کردنشان و یا تعلل در عملی کردنشان قابل درک نمی باشند.

مرحله هفتم

هفتمین و شاید مهم ترین گام در این مسیر در این مسیر این است که هر روز کاری کنید. که حداقل یک قدم بیشتر شما را به سمت مهم ترین هدفتان بکشاند. این تصمیم و اقدام و فعالیت روزانه منجر به موفقیتتان در هر زمینه ای که می خواهید، خواهد شد.

تمرین ثروتمند شدن

اکنون برای شروع، تمرینی را به شما یاد می دهم. ابتدا یک ورق کاغذ بردارید و در بالای کاغذ واژه «اهداف» را همراه با تاریخ امروز یادداشت کنید. لیستی از 10 هدفی که مایل به دستیابی به آن ها در عرض 12 ماه هستید را یادداشت کنید. اهدافتان را در زمان حال یادداشت کنید گویا که 12 ماه گذشته و شما به اهدافتان رسیده اید. هنگام نوشتن اهدافتان در اول هر جمله واژه «من» را یادداشت کنید تا با این کار اهدافتان را کاملا شخصی کنید.

با این کار شما خود را در گروه 3 درصدی افراد بالغ جامعه قرار می دهید. حقیقتی که کاملا تلخ است این می باشد که 97 درصد افراد بالغ اجتماع هرگز هیچ لیستی از اهدافشان در کل حیاتشان تهیه نکرده اند.

بعد از نوشتن 10 هدف خویش یکبار دیگر آنها را بخوانید و این سوال اساسی و مهم را از خود بپرسید که : با رسیدن به کدام یک از این اهداف شاهد تاثیر عمق و مثبت آن در زندگیم خواهم بود؟

جواب سوالتان هر چه که بود، دور آن هدف خط کشیده و آن را هدف شماره 1 خود قرار دهید. و آن را مهم ترین هدفتان در آینده در نظر بگیرید. تاریخ مشخص، برنامه ریزی دقیق، اقدام مناسب همگی نکاتی هستند که هرروز باید انجام دهید تا به اهدافتان برسید.

از حالا به بعد، فقط و فقط درباره هدفتان صحبت و فکر کنید. ببنید که چگونه و با چه روش هایی قادر به رسیدن به هدفتان هستید. در مورد تمامی مراحل و اقداماتی که منجر به رسیدنتان به هدفتان می شود فکر کرده و صحبت کنید. با این تمرین قدرت خلاقیت خویش را تحریک کرده، باعث افزایش انرژی و آزاد سازی تمام نیرو های بالقوه تان می شوید.

تبلیغات استراتژی

در دنیایی که روز به روز به سمت مجازی شدن پیش می رود هر کسب و کاری لازم است حضور فعالی در فضای مجازی داشته و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مناسب را تدوین کند.

بسیاری از کسب و کارها برای حضور هرچه بیشتر و کسب سهم بیشتری از بازار از تکنولوژی های نوین استفاده می کنند و حرکت در مسیر تکنولوژی یکی از ضروریات فعالیت های اقتصادی در عصر حاضر است.

“به کمک کارشناسان استراتژی و تنها با چند کلیک می توان به بازار هدف و مشتریان بالقوه دست پیدا کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *